اوپن مارکیٹ اور انٹربینک میں ڈالر ایک بار پھر مہنگا

: ڈالر ایک بار پھر مہنگاہوگیا ، اوپن مارکیٹ میں ڈالر151روپےکی بلندسطح پربرقرار ہے جبکہ انٹر بینک میں ڈالر ایک اڑتالیس روپے 80 پیسے کا
ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق کرنسی مارکیٹ میں اتار چڑھاؤ کا سلسلہ جاری ہے، کاروبار کے آغاز پر ڈالرکی قدر میں کمی اور بعد میں اضافہ ریکارڈ کیا گیا، کاروبار کے آغاز پر ڈالر میں سینتیس پیسے کی کمی ہوئی۔

کاروبارکےدوران انٹربینک میں ڈالر93 پیسےمہنگا ہوگیا اور بینکوں کے درمیان لین دین میں ڈالرایک سو اڑتالیس روپے اسی پیسے کاہوگیا جبکہ اوپن مارکیٹ میں ڈالر 151روپے کی بلند سطح پربرقرار ہے۔

یاد رہے گذشتہ ہفتے انٹر بینک میں ڈالر 4.58فیصد مہنگا ہوا، ایک ہفتے میں ڈالر کی قیمت میں 6 روپے 48 پیسے کا اضافہ ہوا اور انٹر بینک میں ڈالر 141.39 سے بڑھ کر ڈالر 147.87 پیسے بلند سطح پر بند ہوا۔

ایک ہفتے میں اوپن مارکیٹ میں ڈالر 8 روپے 30 پیسے مہنگا ہوا ، جس کے بعد اوپن مارکیٹ میں ڈالر 142.70روپے سے بڑھ کر 151 روپےبلند ترین سطح پر پہنچ گیا تھا۔

ماہرین معاشیات کا کہناتھا ڈالر کی قیمت میں مسلسل اضافہ اور روپے کی قدر میں ہونے والی مسلسل کمی باعث تشویش ہے کیونکہ ڈالر کی قیمت میں اضافے سے ملک میں مہنگائی کا نیا طوفان آنے کا خدشہ ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں